Instrukcje i porady dotyczące instalacji, użytkowania i serwisowania Haier HLC19SL2 są dostępne na stronie internetowej producenta, a także w instrukcji obsługi tego urządzenia. Instrukcja obsługi zawiera szczegółowe informacje na temat instalacji, użytkowania i serwisowania urządzenia. Urządzenie Haier HLC19SL2 zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnej wygodzie i bezpieczeństwie użytkowania. Instrukcje i porady dotyczące instalacji, użytkowania i serwisowania urządzenia obejmują m.in. informacje na temat bezpiecznego instalowania i użytkowania urządzenia, wyjaśnienie funkcji, przegląd czynności konserwacyjnych i naprawczych oraz porady dotyczące zachowania bezpieczeństwa podczas użytkowania.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcje i porady dotyczące instalacji, użytkowania i serwisowania Haier Hlc19sl2
Aplikacje dostępne w
Regulamin
Deklaracja dostępności
Polityka prywatności
O projekcie
Standardy techniczneNa stronie znajdują się materiały, które powstały ze środków Unii Europejskiej w ramachEuropejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007−2013 oraz ProgramOperacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014−2020)
Pakiet ochronny to spokój dla Ciebie.
Jeśli chcesz, aby nasz konsultant pomógł Ci w doborze pakietu, zadzwoń do nas: 801 444 800*, 22 749 61 00*. Kliknij przycisk widoczny po prawej stronie, aby się połączyć.
*Opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej.
Przedłuż gwarancję swojego urządzenia
Wprowadź więcej spokoju do swojego życia i nie martw się o sprzęt AGD, którego standardowa gwarancja dobiegła końca. Przedłuż ochronę z Pakietem KOMFORT PLUS zapewniającym szybką naprawę urządzenia, nawet jeśli uległo przypadkowemu uszkodzeniu.
- Możliwość ochrony urządzeń od przypadkowych uszkodzeń
- Transport i montaż w cenie pakietu
- Wymiana na nowe urządzenie, jeżeli naprawa jest niemożliwa
- Proste i szybkie zgłoszenie szkody
- Priorytetowa obsługa przez doświadczonych fachowców i autoryzowane punkty serwisowe
- Wyłącznie oryginalne części zamienne
- Możliwość objęcia ochroną starszych, nawet 8-letnich urządzeń
Trzy proste kroki, aby dokonać zakupu
- Dobierz pakiet, który najbardziej Ci odpowiada.
- Podaj najważniejsze dane urządzenia, w tym numer seryjny, PNC oraz datę dokonania zakupu.
- Wybierz sposób płatności i sfinalizuj transakcję. Gotowe!
Zobacz oferty
Dla jakiego urządzenia mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux? Pakiet ochronny KOMFORT można nabyć dla dużych urządzeń AGD (płyty, kuchnie, kuchenki, piekarniki, okapy, chłodziarki, pralki, suszarki, zmywarki) marki Electrolux zakupionego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Nie, Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux nie wpływa na okres trwania Standardowej Gwarancji Producenta i rozpoczyna się w zależności od wybranego pakietu.
Jakich usterek nie obejmuje Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux nie obejmuje np. :
• uszkodzeń urządzenia spowodowanych wszelkimi zdarzeniami losowymi, chyba, że wybrano pakiet który obejmuje tego rodzaju uszkodzenia;
• zużycia elementów eksploatacyjnych, które ze względu na swój charakter, ulegają zużyciu w okresie krótszym niż okres przydatności urządzenia np. : żarówki, baterie, bezpieczniki itp;
• korozji, zmian estetycznych wynikających z normalnego użytkowania urządzenia i niewpływających na prawidłowe działanie sprzętu;
• uszkodzeń związanych z użytkowaniem urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem lub zaleceniami wynikającymi z instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z naprawy urządzenia przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione przez Electrolux.
Pełna lista, czego nie obejmuje ten pakiet znajduje się w Ogólnych Warunkach Usługi.
Ceny pakietów są rożne w zależności od zakresu ochrony, oraz czasu jego obowiązywania. O szczegóły zapytaj na infolinii 801 444 800* lub sprawdź na www. pl/pakietyochronne.
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej
Kiedy mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Termin, kiedy można nabyć Pakiet ochronny KOMFORT może być uzależniony od zakresu ochrony. Jedną z podstawowych zasad jest to, że urządzenie nie może być starsze niż 8 lat. Informację, jaki pakiet będzie najkorzystniejszy dla Ciebie, uzyskasz dzwoniąc na Infolinię pod numerem: 801 444 800* lub sprawdzając na W jaki sposób mogę zgłosić usterkę podczas obowiązywania Pakietu ochronnego KOMFORT Electrolux?
Wszelkie nieprawidłowości można zgłosić kontaktując się bezpośrednio z naszą Infolinią pod numerem: 801 444 800*.
Przez kogo oferowany jest Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Pakiet ochronny KOMFORT, będący formą ubezpieczenia urządzenia, jest oferowany przez Electrolux Insurance Co Ltd z siedzibą w Sztokholmie, a pozostała przez Electrolux Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. Naprawy urządzeń, które objęte są wykupionym pakietem wykonywane są przez Autoryzowaną Sieć Serwisową firmy Electrolux Poland Sp. o., w miejscu jego instalacji przez klienta, a jeśli nie jest to możliwe – w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.
Czy w przypadku naprawy ponoszę jakiekolwiek koszty?Nie, jeśli uszkodzenie jest objęte wykupionym pakietem. Pakiet ochronny KOMFORT obejmuje pokrycie wszelkich kosztów naprawy lub wymiany, w tym również kosztów transportu i instalacji.
Kiedy urządzenie wymieniane jest na nowe w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT?Urządzenie zostanie wymienione na nowe, jeżeli naprawa wadliwego urządzenia jest niemożliwa lub będzie ekonomicznie nieuzasadniona.
Jakie urządzenie otrzymam, gdy naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona?W przypadku wymiany, klient otrzyma nowe urządzenie posiadające porównywalne funkcje oraz o wartości urządzenia wymienionego.
Jeśli sprzedam lub podaruję urządzenie, które jest objęte Pakietem ochronnym KOMFORT, czy urządzenie nadal będzie objęte usługami tego pakietu?Prawa i obowiązki wynikające z zakresu usług Pakietu ochronnego KOMFORT mogą zostać przeniesione na nowego właściciela urządzenia. W tym celu należy skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 801 444 800*.
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT mają naprawy lub wymiany sprzętu na nowy w ramach gwarancji producenta?Dokonanie napraw lub wymiany urządzenia w ramach Standardowej Gwarancji Producenta nie wpływa na długość i zakres usługi wybranego Pakietu.
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT ma wymiana sprzętu na nowy w ramach tego pakietu?W przypadku wymiany urządzenia, wymienione urządzenie objęte będzie Standardową Gwarancją Producenta.
Czy mogę odstąpić od umowy na Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Tak, w przypadku Pakietu ochronnego KOMFORT, będącego formą ubezpieczenia można zrezygnować w ciągu 30 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, jeśli w tym czasie nie została wykonana wymiana lub naprawa urządzenia. W innym przypadku nie ma możliwości rezygnacji z usługi.
Kod produktu i numer produktu (PNC) znajdują się na tabliczce znamionowej urządzenia.
1. Model, np. EWF1204W
2. Kod produktu (PNC), np, 914520402
3. Kod ML, np. 05
4. Numer seryjny