Instrukcja obsługi i użytkowania Cal Flame FPT 900 jest niezwykle przydatna, jeśli chodzi o użytkowanie tego urządzenia. Instrukcja zawiera wszystkie informacje potrzebne do bezpiecznego użytkowania tego produktu, takie jak funkcje, opcje, instrukcje użytkowania i konserwacji, a także ważne informacje dotyczące bezpieczeństwa. Instrukcja może również zawierać informacje dotyczące technicznych szczegółów urządzenia, takich jak wymiary, waga, wymagane źródła zasilania, czas ładowania, itp. Instrukcja obsługi i użytkowania Cal Flame FPT 900 może być kluczem do sprawnej i bezpiecznej obsługi urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja obsługi i użytkowania Cal Flame Fpt 900
Centrum obsługi telefonicznej
Zapisz się
Zarejestruj swoje nowe konto pl. com i uprość zakupy. Korzyści z indywidualnego konta:
Zarejestruj swoje urządzenie, aby mieć wszystkie dane pod rękąPrzedłuż gwarancję na swoje urządzenieFunkcjonalny, szybki i przejrzysty system zgłoszeń serwisowychPrzejrzyj produkty, z których korzystaszCiesz się łatwymi zakupami onlineZarządzaj subskrypcją newsletterai więcej.. Zaloguj sie
Zaloguj się na swoje konto społecznościoweLub zaloguj się za pomocą swoich danych
np. W6503SPL lub 463004
Kod urządzenia to 6-cyfrowy numer, który można znaleźć na tabliczce znamionowej urządzenia lub w karcie gwarancyjnej.
Wyszukiwarka pomoże Ci odnaleźć poszukiwaną instrukcję.
Wpisz poniżej nazwę produktu i/lub użyj filtrów wybierając grupę produktów.
Szybkowary, garnki i patelnie
Pobierz informacje na temat instrukcji obsługi
Pobierz informacje na temat zasad bezpieczeństwa
Wybierz rodzinę produktów, klikając na obrazek lub wprowadź nazwę albo numer referencyjny swojego produktu Tefal do wyszukiwarki (po lewej stronie). Uzyskasz wszystkie informacje na temat Twojego produktu.
Bezpośredni link do pobrania Instrukcja obsługi i użytkowania Cal Flame Fpt 900
Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów
Ostatnia aktualizacja Instrukcja obsługi i użytkowania Cal Flame Fpt 900
Subskrybuj nasze sieci społecznościowe, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami!
Komentarz
Thank you so much for posting this!!! I've been dealing with poor breaking for over a year, thanks to you a half turn on the adjustment bolt and it brakes like new!!
The spring around the threaded rod is to adjust foot pressure tension. The greer nut is to adjust the position of puck engaging the brake disc. Tighten down the greer nut will cause the brake to engage without foot pressure.
You actually did a pretty good job with that. I lost my brakes today and couldn't for the life of me understand why. I never had problems slowing down or stopping. I just simply let my wife drive it for 15 little ol' minutes and WAHLA ! brakes are gone. I jacked the tractor up and I can actually see the pad coming out and the brake assembly has play in it. I'll tackle it on the weekend,but very good!
Your video was helpful in locating the brake assembly on my mower. It is actually quite simple in the way that it works, all mechanical, no hydraulics involved. I would like to add however, that simply turning the pads over does not address the problem of failing brakes. If the brakes need adjustment then it's time for new brake pads. If you want to squeeze a bit more life out of the old ones you could fabricate a shim to fit into the housing beneath the existing pads, effectively giving them added thickness.
Very helpful. After dealing with a sheared bolt (recommend going easy and penetrating lube if you remove the assembly), we installed new 1/4x20 bolts. Differing lengths - 2” and 2.5” as I recall. Also the brake disc can be pried off and the rear brake pad checked/turned over.
Excellent brake down, I am not familiar yet with my used mowers braking system, now I understand how they work and where the brakes are located . My recent mower purchase leaves me replacing more parts than I expected. It starts and stays running... so I am on my way.. thanks for the informative video.
I have been mowing my yard for 2yrs with little to no brakes, if I had not seen your video, I wouldn't even had attempted to repair them, you made it seem easy, and it was.
Even though you have the problem with the music at the beginning (thanks for stopping it in the critical part of the video), you did a great job of showing & explaining how to work on the brake system. Thank you for taking the time to make this video. It was very helpful.
Awesome work on this video bro, I lost the brakes on my mower long ago and could never find any relevant information, now all sorted thanks to you!!
Nicely Done video! Exactly what I needed to solve a non return brake pedal. Former owner had calipher arm spring incorrectly installed. Very difficult to see on parts diagrams I have available. Thank you.
You've made it seem simple. Thanks for the details!
Great video... Simple...easy to understand...covers everything.
I really appreciated this. I thought it was probably a simple disc setup, but hadn't bothered to look. You did a good job of explaining it, I thought.
Great video! Gives me all the info I need to replace my brake pads on my Craftsman mower.
Thanks, found my really old Craftsman with the brake rod bent over and dangling, and couldn't figure out how those two bolts were supposed to work (no spring in my vocabulary, of course, as it fell off years ago!). Old indestructible will have brakes again!
Very clear in how it was presented I learned a lesson thank you Gabriel
Thanks for the video help! It really helped me out a lot! I now have brakes again! :) Keep up the great job!
Great video!!!!! I just did my brake today and it worked fine, thanks for posting your video!
I commend you for taking the brakes apart and putting them back together again until you got it working just right. As many have said you didnt know the names of some of the parts, but you didnt let that stop you from forging ahead. GOOD JOB! I just wish it was more like my 917.276022 25 HP 48" mower. The basics are there though. Thanks!
Great job! The mower manufacturers never explain how to set those brakes in the owners manual, and they aren't intuitive. You know that because it took you three hours to figure it out. And the stupid brakes start to go out of adjustment after one season if you have a yard with a hill. This video was just what I needed.
.
Zostaw komentarz