Instalacja i serwis Hitachi Sm0599 są skomplikowanymi procesami wymagającymi wiedzy technicznej. Instrukcja instalacji Hitachi Sm0599 zawiera szczegółowe instrukcje dotyczące instalacji urządzenia, w tym części instalacyjne, wymagania dotyczące okablowania, podłączenie do sieci, połączenie z innymi urządzeniami, konfigurację urządzenia, testowanie i konserwację. Instrukcja serwisu Hitachi Sm0599 zawiera informacje na temat naprawy uszkodzonego urządzenia, wymiany uszkodzonych części lub zastosowania aktualizacji oprogramowania. Instrukcje te są ważnym narzędziem dla techników serwisowych i instalatorów, aby zapewnić bezpieczną i skuteczną instalację i serwis tego urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja instalacji i serwisu Hitachi Sm0599
Regulatory pokojowe
Regulatory dwustanowe podtynkowe
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies m. in. w celach poprawy świadczenia usług, reklamy i analizy statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w swojej przeglądarce. OK
Instrukcje obsługi
Instrukcje PowerWear i PowerPartsTu znajdziesz swój osobisty dokument.
Jeżeli preferujesz przeglądanie drukowanych dokumentów bądź szukasz starszego dokumentu, dostępny jest portal Print on Demand (druk na żądanie).
W portalu tym można zamówić instrukcje obsługi i instrukcje naprawcze wielu modeli.
Do wyboru jest pobieranie plików PDF bądź zamawianie drukowanych egzemplarzy.
Przejdź do portalu Print on Demand
Miejsce pracy: Łódź
Region: Łódzkie
Zapewniamy:
Wymagania:
Twoje kompetencje
- Wyższe wykształcenie (techniczne) i co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy w terenie.
- Zaletą będzie doświadczenie jako inspektor terenowy serwisu transformatorów, w szczególności: wiedza techniczna w zakresie montażu, napraw, remontów, modyfikacji, testów elektrycznych, kontroli, LTC oraz testów olejowych czy obróbki transformatorów mocy. Uwzględnieni zostaną również kandydaci z doświadczeniem w podobnej dziedzinie (nadzór nad instalacją urządzeń elektrycznych / pomoc techniczna podczas instalacji).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na łatwą komunikację w środowisku międzynarodowym.
- Biegła znajomość pakietu MS Office oraz znajomość innych systemów jak SAP/IBM Notes/itd. będzie dodatkowym atutem.
- Nakierunkowanie na wyniki, branie odpowiedzialności za pomysły od ich powstania do realizacji, w środowisku, które wymaga elastyczności i szybkich reakcji.
- Umiejętności przywódcze i aktywna postawa - pewność siebie i chęć do radzenia sobie z problemami lub nowymi zadaniami.
- Umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia i szybkiego kojarzenia faktów.
- Łatwość w zdobywaniu zaufania klientów i spełniania ich oczekiwań.
- Dobre umiejętności samoorganizacji.
- Umiejętności interpersonalne, pozytywne nastawienie, umiejętność zarzadzania, chęć uczenia się i umiejętność wykonywania instrukcji/wskazówek.
- Podstawowe umiejętności zarządzania projektami, umiejętność planowania/prowadzenia planu w kierunku realizacji oraz rozumienie pojęć finansowych.
- Umiejętność zrozumienia i interpretacji planów, rysunków i schematów.
- Aktywne prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
Twoje obowiązki
- Zarządzanie bezpieczeństwem w miejscu pracy i przeprowadzanie spacerów kontrolnych. Bezpieczeństwo w pracy należy traktować jako priorytet.
- Wykonywanie wszelkich niezbędnych czynności serwisowych w terenie, takich jak: pomoc techniczna dla wykonawców montażu przy pracach instalacyjnych nowych jednostek, drobne naprawy i konserwacja elementów elektrycznych/transformatorów mocy.
- Tworzenie raportów technicznych, opracowywanie konspektów ofertowych w celu rozwiązywania problemów klientów, raportów terenowych, i innych codziennych raportów dla klienta/kierownictwa.
- Zapewnienie wsparcia projektowego na miejscu i ograniczone wsparcie planowania dla zespołów serwisowych w terenie.
- Kontaktowanie się z klientami i zespołami Hitachi Energy Sales / zespołem zarządzania projektami w celu domknięcia zamówienia.
- Pomoc klientom w określaniu zakresu prac.
- Współpraca z zespołem zarządzania projektami oraz przygotowanie planu instalacji.
- Zapewnienie rozwiązywania problemów w okresie gwarancyjnym i doradztwo techniczne po gwarancji.
- Pomoc w określeniu strategicznych priorytetów i efektywnego rozwoju firmy.
- Pomoc w zdefiniowaniu strategii dla naszych procesów zarządzania w celu wspierania kluczowych etapów cyklu biznesowego PGTR, takich jak określanie wielkości rynku, mapowanie segmentów, rozwój oferty, identyfikacja możliwości, sprzedaż i przetargi, realizacja projektów itp.
Ogłoszenie pochodzi z praca. pl
Obserwujesz ofertę
Zgłoś naruszenie
Udostępnij ogłoszenie
Oferty pracy Hitachi Energy Poland
Service Design Engineer
wczoraj z praca. pl
Inżynier Laboratorium Oleju
wczoraj z praca. pl
Specjalista ds. BHP
2 dni temu z praca. pl
Installation Supervisor
2 tygodnie temu z praca. pl
- Strona główna Szukaj ofert Obserwowane Konto
Zgłoś opinie
Prześlij do nas swoją opinie o Nuzle. pl
Prześlij opinie o Nuzle. pl